Sade Greatest Hits Full Album - The Best of Sade

Klára xx

wooow!😍

Emulate Me, The Universe.

Very cute outfit but the no to the white shades. Wrong style and era!

madison white

Orange crush is my ideal lipstick shade lol

Alessandro Carusone

Thanks to you i can keep up to date with the easter eggs!

Jesus Tijerina

there probably isnt any more stuffed animals at the basketball game in the carnivals they go to XD

joche222

sooo what does the excavator do? I have a ps3 :( sorry for bad english

It may look Good but "uhh i can't spell sorry" not good

BROS TUBE. .

its 2019 and I still hope brasil will win

and maybe other writers like Ray Bradbury (Fahrenheit 451) and Margaret Atwood (the Handmaid's Tale)?

Listya p

so relatable

Antonela Santana

bad bunny me pasas tu numero

Jayden The Beast

I love your trickshot videos

Lachlan Keller

Poor panda

Hailey and Friends

The food ole days!

Harry Kennedy

Who wants a March madness stereotypes 2. Like if you do

Katy North

IAM LITERATELY SPEECHLESS!

Daydream Burrito

OMG cuts in someones arm is SERIOUS omg don’t bully and don’t just say they’re attention seeking ... pls kskssksksksjsjsjsjsj

bilge oyunda yıldız

3:46 hacker typer

Talon Diwisch

Sooooooo weird! I love it!

NBD Voidd

Wait if the world record was 17 then he still beat it just by .5 🤷‍♂️

AJ 101

People like u make the world a better place

Fanghorn Bilers

Based and red-pilled girl.

MrDoctor3vil

Deep